skip to main | skip to sidebar

This Flash Player was created @ FlashWidgetz.com.
music player for myspacemyspace musicmusic playlist

Arhiva

  • ► 2012 (9)
    • ► ožujka (2)
    • ► veljače (1)
    • ► siječnja (6)
  • ▼ 2011 (15)
    • ► prosinca (7)
    • ► studenoga (2)
    • ► listopada (3)
    • ▼ rujna (3)
      • Etude House goodie bag
      • Muscat Cat Tree
      • Etude House


Pokreće Blogger.

Tokyo's World

Etude House

subota, 24. rujna 2011.


Etude House

"Wanna be sweet?" je moto ovog korejskog beauty brenda! Pored Skinfood i Tony Moly možda i najatraktivniji, a to je dovoljno da privuče pažnju djevojaka diljem svijeta :) Girly pastelne boje proizvodnih ambalaža i povoljne cijene bile su dovoljne da privuku i moju pažnju. 



Orijentirani na baby porculanski skin tan, paleta proizvoda je zaista impresivna. Hranjive maske od meda, jogurta, voća pa čak i sa snagom kisika (O2) te kolagena hrane i njeguju kožu te je čini nevjerovatno podatnom. Dakle, najvažnije je dobro nahraniti kožu iznutra, a zatim sitne nepravilnosti i estetske mane učiniti gotovo nevidljivima izvana. Super, zar ne? 


Ipak, jedina mana ovog brenda je slaba prisutnost na internetskom tržištu. Pored e-baya gdje se isti proizvodi prodaju po znatno višim cijenama (a što se sa cijenom shippinga penje gotovo u nebesa), skoro je nemoguće pronaći cijeli asortiman.. No, naravno da me to nije spriječilo :) 
Uskoro slijedi recenzija kupljenih proizvoda :) yay!!


Objavio/la Tokyo u 1:36 PM  

Noviji post Početna stranica

Blog Design by Gisele Jaquenod

Work under CC License.

Creative Commons License