Etude House
"Wanna be sweet?" je moto ovog korejskog beauty brenda! Pored Skinfood i Tony Moly možda i najatraktivniji, a to je dovoljno da privuče pažnju djevojaka diljem svijeta :) Girly pastelne boje proizvodnih ambalaža i povoljne cijene bile su dovoljne da privuku i moju pažnju.
Orijentirani na baby porculanski skin tan, paleta proizvoda je zaista impresivna. Hranjive maske od meda, jogurta, voća pa čak i sa snagom kisika (O2) te kolagena hrane i njeguju kožu te je čini nevjerovatno podatnom. Dakle, najvažnije je dobro nahraniti kožu iznutra, a zatim sitne nepravilnosti i estetske mane učiniti gotovo nevidljivima izvana. Super, zar ne?
Ipak, jedina mana ovog brenda je slaba prisutnost na internetskom tržištu. Pored e-baya gdje se isti proizvodi prodaju po znatno višim cijenama (a što se sa cijenom shippinga penje gotovo u nebesa), skoro je nemoguće pronaći cijeli asortiman.. No, naravno da me to nije spriječilo :)
Uskoro slijedi recenzija kupljenih proizvoda :) yay!!